Ben jij een ster in het plannen, organiseren en ondersteunen van vergaderingen. Ben jij iemand die gemakkelijk contacten onderhoudt en houd je ervan om eerste aanspreekpunt te zijn, dan zijn wij op zoek naar jou!

Functieprofiel

Taken en verantwoordelijkheden:

• Plannen van bestuursvergaderingen één maal per maand of meer als dat nodig is.
  • Samen met de voorzitter de agenda hiervoor opstellen.
  • Notuleren van vergaderingen en actueel houden van de afsprakenlijst.
  • Bijhouden of acties uit de afsprakenlijst opgepakt worden.
  • Diverse adressenbestanden up to date houden, waaronder de ledenadministratie.
  • E-mail en brieven ontvangen, lezen, doorsturen voor actie, zo nodig zelf beantwoorden of archiveren.
  • Aanvragen subsidies.
  • Administratie vergunningen (aanvragen en beheren).
  • Administratieve ondersteuning van andere bestuursleden bij organisatie van activiteiten, waar dat nodig is.

Vaardigheden:

• Plannen en organiseren.
  • Schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden.
  • Overweg kunnen met Word en Excel.

Interesse of heb je nog vragen? Stuur dan een mail naar info@wijkverenigingdesteiger.nl.