Wil je lid worden van De Steiger? Vul dan het inschrijfformulier in die u kunt downloaden onder aan deze tekst.

Voordelen lid worden

• Je ontvangt de Flessenpost met het laatste nieuws in en rondom De Steiger en de Lemstervaart in je mailbox.
  • Korting bij activiteiten.

Ledensoorten

• Meerpersoonshuishouden; huishouden bestaande uit één of meer volwassenen en/of thuiswonende kinderen jonger dan 27 jaar.
  • Eenpersoonshuishouden; huishouden bestaande uit 1 persoon.
  • 65+; de leden of de meerpersoonshuishoudens waarvan bij de start van het verenigingsjaar op 1 september één of meer personen de leeftijd van 65 behaald heeft of gepasseerd is.
De contributie is voor een heel verenigingsjaar € 18,00 voor meerpersoonshuishoudens en € 15,00 voor eenpersoonshuishoudens of 65+. Het verenigingsjaar loopt van 1 september tot en met 31 augustus. Afmelden kan tot 1 oktober.

Downloaden

Inschrijfformulier Wijkvereniging De Steiger

Formulier doorlopende machtiging automatische incasso