Wijkvereniging De Steiger is sinds voorjaar 2015 ook het plaatselijk belang van de Lemstervaart. Dit houdt in dat we het aanspreekpunt zijn voor gemeente De Fryske Marren en ons inzetten voor de Lemstervaart waar nodig. Een voorbeeld hiervan is de jaarlijkse wijkschouw, meedenken over de nieuwe rondweg en natuurlijk het hard maken voor de bouw van de MFA die in januari 2017 in gebruik is genomen.

Ook neemt De Steiger in haar rol als plaatselijk belang initiatieven. Denk hierbij bijvoorbeeld aan Himmeldei, WhatsApp buurtpreventie en de wijkschouw.

Heb je een onderwerp dat meer mensen in de Lemstervaart raakt, mail dan naar info@wijkverenigingdesteiger.nl.