Wijkvereniging De Steiger is de wijkvereniging voor de Lemstervaart. De Steiger is een actieve vereniging met meer dan 350 leden. Vele vrijwilligers spannen zich met veel plezier in om de activiteiten te organiseren. De Steiger werkt samen met de Meerpaal en Doomijn om de activiteiten voor alle leeftijden aantrekkelijk te maken.

De vereniging is opgericht op 31 augustus 2012 en is ontstaan toen de Haven en de Vloot de handen ineen sloegen. De Steiger treedt ook op als plaatselijk belang voor de Lemstervaart.

Vacatures bestuursleden

Wij zijn op zoek naar nieuwe bestuursleden. Een omschrijving van de functies vind je op de pagina Vacatures bestuursleden.