Wijkschouw

Woensdagavond 12 september vindt de wijkschouw plaats. We beoordelen dan vanaf 19.00 uur de openbare ruimte in de Lemstervaart.

Brede schouw

Tijdens deze schouw bekijken en beoordelen we, met bewoners en deskundigen de staat van het groen, de trottoirs en de wegen. Dit doen we met afgevaardigden van gemeente De Fryske Marren, Lyaemer Wonen, en Wijkvereniging De Steiger.

Lopen

Wij lopen door de Lemstervaart en stoppen op een aantal locaties, waar we de leefbaarheid beoordelen. Daarbij kijken we naar het onderhoud van bomen en paden en gaan we met elkaar in gesprek over bijvoorbeeld veiligheid.

Meedoen?

Wij hebben plaats voor 2 buurtbewoners om mee te lopen met de wijkschouw. Aanmelden kan door een mailtje te sturen naar info@wijkverenigingdesteiger.nl. De eerste 2 aanmeldingen krijgen een uitnodiging om mee te lopen. U kunt uw meldingen ook mailen naar De Steiger, graag met foto. Dan nemen wij deze mee in de route.

Meldpunt gemeente

Het is ook mogelijk, als er iets mis is in de openbare ruimte, dit te melden bij de gemeente. Dit kunt u doen via de website van de gemeente: www.defryskemarren.nl/melding of telefonisch via 14 05 14.

Dit bericht is geplaatst in Nieuws van De Steiger. Bookmark de permalink.