Steiger organiseert IVA-training

Het schenken van alcohol brengt verantwoordelijkheid met zich mee. Zo is het van groot belang dat jongeren onder de 18 jaar absoluut geen alcohol kunnen krijgen. Daarnaast willen we alcoholmisbruik en rijden onder invloed voorkomen. Voor de leden die bardiensten willen draaien, organiseren we de instructie verantwoord alcohol schenken-training.

Iedereen die een bardienst draait is verplicht om de IVA-training te volgen. Deze plicht komt uit de drank- en horecawet. Je kunt meedoen aan de training in De Steiger. Of je kunt zelf op internet oefenen en examen doen. Dit kan bijvoorbeeld op www.nocnsf.nl.

Wanneer?

Op woensdagavond 29 maart in De Steiger. De training wordt verzorgd door een trainer en start om 20.00 uur. De avond ronden we af met een examen. Aan het einde van de training ontvang je het IVA-certificaat.

Meedoen?

Ben je lid van De Steiger en wil je af en toe een bardienst draaien dan kun je gratis meedoen aan de training. Je kunt je aanmelden voor de training door te mailen naar: info@wijkverenigingdesteiger.nl.

Dit bericht is geplaatst in Nieuws van De Steiger met de tags . Bookmark de permalink.