Geslaagd Steigerfeest sluit seizoen af

Steigerfeest 2016

Zaterdag 2 juli sloten we het seizoen 2015-2016 af met het feest voor alle Lemstervaarders: het Steigerfeest.

Kinderen konden naar hartenlust spelen op de stormbaan en springkussen. Wat nog even spannend was, omdat de stormbaan door een windhoos over het hek bij de buren werd geblazen. Het liep allemaal goed af en na inzet van de verhuurder SamSam en enkele sterke ouders werd de stormbaan weer op zijn plek gezet. De rest van de middag bleef het droog en liet de zon zich volop zien.

Op de informatiemarkt kon je kennis maken met:

• VerSUS
  • Fryske Marren Vitaal
  • Vrouwen van Nu
  • Voedselbank
  • Sociaal Wijkteam
  • Huurdersvereniging Lemsterland

Om 17.00 uur werd de barbecue aangestoken en konden we genieten van een heerlijk broodje hamburger of frikadel.

Wij kijken terug op een geslaagd Steigerfeest dat mogelijk werd gemaakt door de inzet van vele vrijwilligers, de organisaties op de informatiemarkt en de Lemstervaarders.

De dag werd financieel mede mogelijk gemaakt door de Poiesz, SamSam en Huurdersvereniging Lemsterland.

Foto’s

Kijk in ons fotoalbum voor de foto’s die deze dag gemaakt zijn. Heb je ook foto’s gemaakt? Mail ze naar info@wijkverenigingdesteiger.nl en we voegen ze toe aan dit album. Kijk ook op onze Facebookpagina.

Vakantie

Het bestuur en de vrijwilligers wensen iedereen een hele fijne en prettige vakantie.
Wij hopen jullie in september weer terug te zien bij een van onze vele activiteiten.

Prettige vakantie

Dit bericht is geplaatst in Nieuws van De Steiger. Bookmark de permalink.