Dit is je kans om van de bult af te racen!

Zaterdag 1 juli organiseren wij een zeepkistenrace. In je eigen gemaakte zeepkist race je dan de Almere af.

We gaan ervoor om een evenement te organiseren dat plezier biedt voor jong en oud. Je kunt samen met je buren of vrienden een zeepkist maken. Kinderen tot en met 12 jaar mogen meedoen in hun eigen versierde skelter. Een zeepkist wordt door één persoon bestuurd. Aanduwen door een andere Lemstervaarder mag. Elke kist mag meerdere keren inschrijven. Zo kun je samen bouwen en ook allemaal meedoen.

En natuurlijk willen we dat het veilig is. Daarom zijn er een aantal eisen waaraan je kist moet voldoen. In het inschrijfformulier lees je welke eisen dit zijn. Op donderdagavond 22 juni laat je je kist keuren. En kort voor de start keuren we je kist nog een keer. Zo weten we zeker dat het een leuke en veilige race wordt.

Prijzen zijn er te winnen voor de snelste zeepkist en ook is er een prijs voor de meest originele zeepkist. Deze prijs gaat naar de origineelste, leukste of mooiste zeepkist. En tot slot is er een pechprijs.

Aanmelden voor de zeepkisten race kan tot en met 15 juni door het invullen van het inschrijfformulier. Je kunt deze downloaden onderaan deze tekst. Wij wensen iedereen heel veel plezier bij het bouwen van de zeepkist!

Zeepkistenrace_inschrijfformulier

Zeepkistenrace_reglement