De Steiger wordt in de MFA de ontmoetingsplek van de Lemstervaart

Wij bereiden ons voor op een vliegende start in de multifunctionele accommodatie (MFA). Het doel is om van De Steiger in de MFA de ontmoetingsplek van de Lemstervaart te maken. Dit doen we als vereniging door in het eerste half jaar van 2017 voor alle leeftijdsgroepen minimaal één aansprekende activiteit te organiseren.
De MFA is op dit moment in aanbouw. De bouw vordert vlot. Binnenkort horen we wanneer we de sleutel krijgen. De planning is vooralsnog om in de laatste week van december van het Lemsterpad naar de Schokker te verhuizen.

Wat gaan we doen in de MFA?

Het aftellen naar de eerste Steiger-activiteit in de MFA is begonnen. De eerste activiteit is de nieuwjaarsborrel op zondag 8 januari. De activiteiten die we verder gaan organiseren zijn divers. Je kunt bijvoorbeeld denken aan een poker clinic, darten, een cabaretavond en een zeepkistenrace. Uiteraard organiseren de vele vrijwilligers in de MFA de bekende activiteiten als de bingo en de kinderknutsel.

Wie gaat dit betalen?

Om de vele activiteiten financieel mogelijk te maken hebben we diverse fondsen en organisaties aangeschreven. Hierop ontvingen we enthousiaste reacties. Tot nu toe zegden een financiële bijdrage toe: