Einde Steigerseizoen vanwege coronavirus

We merken allemaal wat het coronavirus voor gevolgen heeft. We moeten zoveel mogelijk thuis blijven, veel mensen werken al thuis of mogen/kunnen niet meer naar hun werk, sportverenigingen en horeca hebben de deuren gesloten en bijeenkomsten met grote groepen mensen mogen niet meer plaatsvinden. Het bestuur van De Steiger heeft, om verspreiding van het virus tegen te gaan, ook maatregelen getroffen. Wij volgen hierin het advies op van de Rijksoverheid. De maatregelen gelden in ieder geval tot 1 juni 2020.

Wat betekent dit voor ons?
  • Alle activiteiten voor de rest van dit seizoen gaan niet door. Dat betekent dus dat het Steigerseizoen 2019-2020 abrupt ten einde komt.
  • Alle bijeenkomsten (feesten, vergaderingen e.d.) gaan niet door. De betrokken partijen zijn hiervan op de hoogte gesteld.
We houden je op de hoogte

We blijven de ontwikkelingen rondom het coronavirus op de voet volgen. Wanneer er meer nieuws is dan laten we dat weten via onze website en Facebookpagina.

Meer informatie over het coronavirus?

Op de volgende websites vind je meer informatie:

• In verband met het coronavirus zijn al onze activiteiten afgelast. Dit geldt in ieder geval tot 1 juni 2020.